Nov 13, 2023

docker push

 Docker komanda docker push se koristi za otpremanje (upload) lokalnih Docker image-ova na Docker Hub ili drugi Docker registar. Ova komanda omogućava deljenje vaših kreiranih Docker image-ova sa zajednicom ili sa drugim korisnicima.

Osnovna upotreba:

docker push <ime_image-a>

Ova komanda otprema lokalni Docker image na Docker Hub ili drugi registrovani registar. Ime image-a mora sadržavati i punu putanju do registra ako se ne koristi Docker Hub.

Primer:

docker push moj-novi-image

Ovaj primer otprema lokalni Docker image sa imenom "moj-novi-image" na Docker Hub, pretpostavljajući da ste već autentifikovani koristeći docker login.

Otpremanje sa oznakom (tag):

Ako koristite oznake (tags) za verzioniranje vaših image-ova, trebali biste ih uključiti u ime image-a koje otpremanje.

docker push moj-novi-image:v2

Ovaj primer otprema image sa oznakom "v2" na Docker Hub.

Otpremanje na drugi Docker registar:

Ako želite otpremiti image na drugi Docker registar, uključite punu putanju do registra u ime image-a.

docker push myregistry.com/moj-novi-image

Ovaj primer otprema image "moj-novi-image" na Docker registar "myregistry.com".

Ova komanda je korisna kada želite deliti svoje Docker image-ove sa drugima ili ih čuvati na centralizovanom mestu. Važno je da budete autentifikovani na odgovarajućem Docker registru pre nego što izvršite docker push.

No comments:

Post a Comment