Nov 13, 2023

docker logs

 Docker komanda docker logs koristi se za pregledavanje izlaznih logova (logs) kontejnera. Ova komanda omogućava praćenje i dijagnostikovanje izlaza i logova koji se generišu unutar Docker kontejnera.

Osnovna upotreba:

docker logs ime_kontejnera

Ova komanda prikazuje izlazne logove za određeni Docker kontejner. Možete koristiti ili ime kontejnera ili njegov ID.

Primer:

docker logs moj_kontejner

Ovaj primer prikazuje izlazne logove za kontejner sa imenom "moj_kontejner".

Prikazivanje poslednjih N linija logova:

docker logs --tail N ime_kontejnera

Ova komanda prikazuje poslednjih N linija izlaznih logova za određeni kontejner.

Primer:

docker logs --tail 10 moj_kontejner

Ovaj primer prikazuje poslednjih 10 linija izlaznih logova za kontejner "moj_kontejner".

Praćenje uživo (live) logova:

docker logs -f ime_kontejnera

Ova komanda omogućava praćenje uživo izlaznih logova za određeni kontejner. Logovi će se automatski ažurirati kako se pojavljuju nove informacije.

Primer:

docker logs -f moj_kontejner

Ovaj primer omogućava praćenje uživo izlaznih logova za kontejner "moj_kontejner".

Ova komanda je korisna za praćenje rada aplikacija unutar Docker kontejnera, identifikaciju problema ili analizu ponašanja aplikacije. Korišćenje docker logs je efikasan način za pristup informacijama o radu kontejnera.

No comments:

Post a Comment