Nov 13, 2023

docker stop

 Docker komanda docker stop koristi se za zaustavljanje pokrenutih Docker kontejnera. Ova komanda omogućava kontrolisano zaustavljanje kontejnera, što znači da se proces unutar kontejnera obavija i kontejner zatim prestaje sa radom.

Osnovna upotreba:

docker stop <ime_ili_ID_kontejnera>

Ova komanda šalje signal za zaustavljanje određenom kontejneru. Možete koristiti ili ime ili ID kontejnera.

Primer:

docker stop moj_kontejner

Ovaj primer zaustavlja kontejner sa imenom "moj_kontejner".

Više kontejnera odjednom:

Ako želite zaustaviti više kontejnera odjednom, navedite njihova imena ili ID-jeve odvojene razmakom.

docker stop kontejner1 kontejner2

Čekanje određenog vremena pre nego što se kontejner zaustavi:

docker stop -t 30 moj_kontejner

Ovaj primer šalje signal za zaustavljanje kontejneru "moj_kontejner", ali čeka maksimalno 30 sekundi da se proces unutar kontejnera završi pre nego što se kontejner zaustavi. Ako se proces ne završi u tom vremenskom periodu, kontejner će biti silom zaustavljen.

Primer sa koriscenjem ID-a kontejnera:

docker stop 123abc456def

Ovaj primer zaustavlja kontejner sa ID-om "123abc456def".

Više načina za zaustavljanje kontejnera:

Osim docker stop, možete koristiti i docker kill za momentalno zaustavljanje kontejnera bez čekanja na završetak procesa unutar kontejnera.

docker kill moj_kontejner

Ove komande su korisne kada želite zaustaviti pokrenute kontejnere i osloboditi resurse koje zauzimaju.

No comments:

Post a Comment